Mtzkuzum Awkim 38+6 bize de ama tık yok ne sancı ne açılma hiç gelesi yok benim küçük hanımın da 🐣 Sizde bi belirti var mı?
Leyla5656 İnsallah saglikli bir sekilde kucağınıza alırsınız çok güzel bir duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤗😍
Awkim duyguyilmaz gecicek gecicek ben cok korkuyorum ben istiyorum bende bir ikiay kalsin ama napalim artik 9gun kaldi 😑😑 cok heyecanli korkuluyum inanki
Awkim Mtzkuzum hayir bendede hic belirti falan yok 😃 doktora gidicem yarin alttan bakicaklar cati muayinesi icin
Elosunannesi Awkim ay gorecem mii o günleriii bütün hazırlıklarım bitecek mi acaba o günlere gelene kadr ben son gün bile çarşılarda gezmessem iyi 😒 son 44
Awkim Elosunannesi ya neden gormuyosun insallah goruceksin bizim gunumuzde oluncada diyeceksinki 44gunum kalsaydi keske heyecandan korkudan soyluceksin 😃
duyguyilmaz Awkim keske yer degistirebilsek😂 ben cok evhamliyim ya hamilelikle iki katina cikti oyuzden psikolojik olarak cok yordu beni hemen kucagima alayim istiyorum oyuzden dogumu hic dusunmedim😂