Hayalim_ begrich meb ben de 18. Haftaydaym ve rahim agzinda biraz kısalma var dendi istirahat verdi doktorum olur da dikiş gerekirse yapilir mı bu haftadan sonra çok korkuyorum bebeğime bişey olmasindan
begrich Keremasafmom @Hayalim_ Geçti çok şükür şuan 35. Haftamızdayız.🤲🏻 Allah şifa bekleyen herkese şifa versin