Ada_ ben henüz hamileyim doğum yapmadım ama annemin bana söylediği şeyi sana söylemek istiyorum . Nolur ne suniyi ne de doğal gelen kasılmaları “sancı” diye isimlendirme. Düşün ki o giren her kasılmayla bebeğin sana doğru gelmek içi n harekete geçiyor 🙏🏼 Her hareketi ve giren her kasılma aslında“anne ben geliyorum”. Rabbim sağ Salim kavuşmanızı nasip etsin 🤲🏼