[silindi] valla ben de hamile olmadan hiç duymamıştım bi arkadaşımın Doğumu yakın ALLAH nasip ederse o yaşadığı yerde bulamamış bende o Doğumda iken onu niyetime alarak Doğumu kolay olsun diye yapmak istedim ve yapılışına netten baktığımda bu bilgilere ulaştım. Dediğin gibi benim niyetim sezeryan zaten normal Doğum şansım riskli gebelik olduğu için de düşük ama olur da normal gelmeye falan karar verirse denerim diye düşündüm o yüzden iki kişilik aldım Meryem ana otundan. Tabi ki faydasını hiç bilmiyorum burda yazıldıkça ve nette araştırdığımda öğrendim denemesini yakın zamanda yapacağız arkadaşıma.Ama ben bu tür durumların psikolojik etkisinin de olacağını düşünüyorum nasıl ki dua ettiğimizde manevi olarak da ruhsal olarak da rahatlıyorsak bu tür durumlar da insanı psikolojik olarak Doğumun kolay geçeceğine inandırıyor ve başarmanı destekliyor.