[silindi] ben aktardan aldım Çengelköy de. Doğuma girmeden suyun içine atıp felak nas ayetel kürsi gibi Doğumu kolaylaştırıcı sureleri okuyormuşsun ben Meryem suresini de okuyacağım 20-30 dk sonra bi bardak içiyormuşsun bir bardağı geçmemek lazımmış. Bana aktardaki adam siz doğumhanede iken bu otu yakınınız eşiniz suyun içine atsın beklesin de dedi doğumhaneden çıkınca Sudan çıkartılıyormuş. Bir de Doğum yaptıran ebeden rica edeceğin bende Doğum esnasında “el benim elim değil Fatma anamızın eli” diyerek Doğum yapan kişinin sırtını ovalarsa Doğum kolaylaşıyor diye duydum. Ben normal yapamam diye düşünüyorum ama bebek normal gelmeye karar verirse bunları yapmayı planlıyorum.