Melegimveben Ben 20 haftalik olana kadar kustum ilacta kullanmadm bulanti hapi falan.Sonrasinda astim hastaligim ilerledi ve bi bucuk ay araliksiz oksurdum bogazimdan kan geldi dusun o kadar hastaydim.Bogazimi yumusatsin diye ılık su icmeye basladim.6 bucuk ayliktan sonra mide yanmasi olmaya basladi simdi cok sukur iyiyim gunde 2 bucuk litre iciyorum😊