Ceylanyusuf Melegimveben merhaba bende aynı senin gibiydim canm pazardan veya marketten şişeler var ondan al kendine canm suyu doldur gözü önünde bulundur gördükçe içersin ve artk içmek istersin mutlaka ben öyle yaptım günde iki şişe rahat içiyorum 🤗🤗
Melegimveben Ceylanyusuf ayy ne güzel valla benimde gözümün önünde ama yok içemiyorum cam şişe aldım küçük büyük gene tık yok😂
_SLNPSHR_ Canım yalnız değilsin bende 10 haftaligim. Sudan midem bulanıyor içemiyorum. Hele ki yemekten hemen sonra içmeye kalkarsam mahvoluyurum. Gün içine yayiyorum bir kere de bir bardak içmek daha kötü oluyor yarım bardak yarım bardak ben de yarım litre anca içiyorumdur
Melegimveben _SLNPSHR_ ben yine onuda yapamıyorum 2-3 yudum ya var ya yok 😥 ama içine limon sıkacam elma dilimi falan koycam öyle denicem bide inşallah işe yarar bazen 2 bardak içebiliyorum bazen 2 yudum zor alıyorum
Melegimveben 1987gokce dua ediyorum zaten sürekli kuzum inan ilacı alcağım zaman rabbim sen yardım et içebileyim diyorum 😥
Ceylanyusuf Melegimveben valla ben canm hiç içmiyordum hemde hiç su içmesem umrumda olmazdı ama saun doktorum bebeğin için içemem lazım dedi bende ıciyorum alışkanlık oldu içmeden duramıyorum INSALLH sende icersin😊
1987gokce DuyguAlalm geçmiş olsun canım valla kutu ice tealer zehir içeriğine baktığında 😊 inşallah iyi gelen şeyi bulursun bir an önce şifa olur 💙
Melegimveben Ceylanyusuf yine ultrasondan bakılıp kan alınıyo canım internette öyle yazıyo yani yanlış bilgilendirmek istemem😘
nzngk Melegimveben canım dr’uma bende sordum.16 haftalığım günde belki 2 bardak içebiliyorum, dr İçtiğin su böbreklerine sana yararlı tabiki iç ama içemiyorsanda bebekle alakası yok onun suyu senin içtiğin sudan karşılanmıyor dedi , için rahat olsun.
DuyguAlalm nzngk Bunu duyduğuma çok sevindim, Allah razı olsun içimi rahatlattın canım. Bebeğime bi şey olcak diye çok korkutorum bu yüzden ben de