Svdtksy canım ben 101.1 kg ile hamile kaldım şuan 8 buçuk haftalığız 104.2 olmuşum anlayamadım nedendir aslında normal yiyorum ama cidden su içse yarayanlardanım o derece🙄 dikkat etmeye calısıcam daha da ama doktorum hiç sorun etmiyor şişkinliktir ödemdir diyor hemen almassın yani kilo diyor . Bakalım artık inşallah herşey yolunda gider daha fazla almam 🤲