ozlemagcaa Cirkinordekk Valla bana hamileliğimin başlarında verdi kullanamadım daha çok düştü haliyle pekmezle denedim anca öyle ekmekle falan da agzima geldiği için içememiştim en iyisi pekmez hem daha yararlı 🤪
Ay-Bek Cirkinordekk Ekmeği büyük koparıp damlayı içine sıkıp güzelce katlayınca yanında bir şeyler de yiyince hiç hisedilmiyor canım özellikle domates ve yeşil zeytin
bebiiimamm Cirkinordekk alalhala ekmeğe damlayınca tadını hissetmiyorum ben ama kendisi direkt içtiğim de bana da çok kötü gelmişti neyseki ekmekte anlamiyorum
Ngmsy Ben de gebeligimin başından beri kullanıyorum kahvaltimin hemen basinda biraz atıştırdıktan sonra ekmegime damlatiyorum hic sıkıntı yaşamadım tavsiye ederim
Yasebu Coredan d3 kullanıyorum. D vitamini yağda çözünür o yüzden bir damla zeytinyağına damlatıp su ile içiyorum
Berry Ben D3 Royal kullanıyorum ağza direk sıkılıyor bir puf. Yağ tadı var biraz ama o kadar rahatsız etmiyor. Ben de daha önce Devit kullanmıştım ona göre çok çok iyi bu
Ay-Bek Cirkinordekk Doktorum ekmeğe sıkabilirsin demişti. Her sabah kahvaltı yaparken ekmeğin içine sıkıyorum 10 damla. Onu katlıyorum aynı anda ağzıma peynir, zeytin atıyorum o şekilde yiyorum hissetmiyorum tadını.
MelekEzgi Ezgi05 ocean marka d vitamininde özem zeytinyağları kullanılıyor. Ben evimde de aynı markanın zeytinyağını kullanıyorum. 👍🏻