Ays_homee Nuraslanklc moralını bozmak istemem ama bnmde kırmızı çizgilerle oluşmaya başladı cnm . Hattaa krem sürünce azalıyo gbı ama sonra tekrar oluşuyodu şimdi baya baya var
Nuraslanklc aslimutlu1 kakao yağı kokuyor ben rahatsız olmuyorum ama eşim rahatsız oluyor o yüzden sık sık süremiyorum🙄 bebek yağı öyle olmaz en azından her fırsatta sürerim inşallah faydası olur geç olsun güç olmasın demişler🤪
Helen0101_ Valla frei oil, bebek yağı, hepsi yalan tek gerçek zeytinyağı. Ama orijinal planından. Ben son ay çatladım kırmızı kırmızı lekeler oluştu sonra arkadaşım izmirden hakiki zeytinyağı getirdi sabah akşam sürüyorum. Eşim de fark etti gerçekten rengi açıldı şu an yok gibi bi de üstüne perine masajı yapıyorum tam oluyor 😃
hilal89 Nuraslanklc ah ahhhh kalcam çatladı çatır çatır karnıma da bebek yağı sürüyorum ama oda tatlı tatlı kasiniyo ovalayarak kasıyorum bende
Ozlm_k Nuraslanklc Bu gün çatır çatır çatlamışım😂😂😂 işteyken kaşınırken fark ettim. Oh dedim mis gibi çatlıyorum böyle giderse doğuma kadar kırmızı kırmızı gezcem 😅😊 Neyse yeter ki canı sağolsun büyüsün de diyorum. Kremler, 3 litre su içiyorum ama hikaye.
Vnsgb Nuraslanklc sakın kaşıma çatlıyorsun bol badem yağı sür ben o hatayı yaptım ilk gebeliğimde şimdi çatlak değil yarıklarım var 😂 ve göbek inince daha cirkin duruyor şuan evet pek bi kötü gözükmüyor gergin olduğu için ama kadıma ve yağ sür zeytin yağı bile olur kremler işe yaramaz
Vnsgb Yesimeliz öyle düşünüyorsun ama sen sürmeye devam et doğum sonrasındada çatlak oluşuyor dikkat edin kızlar
Ask_H Nuraslanklc kaşındıkça nemlendirci krem yada yağlar sür bende aynıyım daha çatlak görmedim ama kaşıntı mevcut ben daha 15 haftalığım
Ask_H Nuraslanklc inşallah canım zaten kuru bir cildim var yani kışı kremsiz asla geçiremiyordum normal hayatımda şimdi hamileyim daha da kurudu cildim biodermanın atoderm serisi kaşıntımı kurululuğumu alan tek krem yıllardır kullanıorm doktorm da hamileliktede kullanabilirsn dedi birde bir kaç bitkisel içerikli yağlarm var onuda sürüyorm ama annem çatlamş ablamda öyle birazda genetik sanırm 😔inşallh bende olmaz