Sedaalp bende senin gibiydim canım benimde 37.2 günlükken herşey yolundaydi kıpır kıpırdı bebeğim ertesi gün hareket hissetmedim doktora gittim öldüğünü söylediler dünyam başına yıkıldı 😥😞 allah yardımcın olsun çok zor bi durum ve inan alışman zaman alıcak unutmaki senin bi cennet kuşun var öbur tarafta allah nasip ederse seni karşılayacak bol bol dua et bebeğin için o senden bunu bekliyor basın sağolsun tekrar ve en kısa zamanda tekrar hamile kalıp bebeğini sağ-salim kucağına alırsın inş 🤲🤲🤲 bu arada neden vefat etti araştırıldı mi canim