Sedaalp Her gece 00:00 da bebeğime ne olacak bugün gelişimi neolcak diye heyecanla beklerken birgün bende buraya Doğum hikayemi yazacağım günü iple çekerken 35+5 doktor kontrolüne gittim herşey yolundaydı nst kalp atışları sonraki gün bebeğimin hareketlerini hissetmedim panik oldum ama artık büyüdü diye kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum ama hala kötü hiç birşey düşünmüyorum sonraki sabah olunca ilk önce sağlık ocağına gittim kalp atışı duymak için bulamadılar . Doktora gittim koşarak ve Yok bebeğime kavuşmaya gün sayarken kuş oldu gitti ölü Doğum yaptım rabbim bu dünyada kimseye evlat acısı göstermisin bu durumu yaşayanlar var mı nasıl geçecek nasıl bitecek .lütfen dikkatli olun bebeğinizi kontrol edin bu süreçte
canimoglum53 Sedaalp canim rabbim yardimcin olsun. Tuylerim diken diken okudum :(( seni dusunemiyorum gercekten cok uzuldum.. neden peki sebebi nedir bunun bir sebebi yokken mi durmus kalbi yavrucagin
haticekaplan Sedaalp 🥺🥺🥺 doktor ne dedi peki? Çok çok çok üzüldüm Rabbim yardımcın olsun dayanma gücü versin kucağına boş kalmasın inşallah 🙏
Fatmacbc1997 Sedaalp senin adına çok üzüldüm canim sana nedesem fayda etmez geçer desem zor olur rabbim sabır versin inşallah en kisa zamanda tekrar müjdeli haber alırsın peki sormak ayıp olmazsa sebebi neymiş
melikeyakisikli rabbim yâr ve yardımcın olsun çok zor rabbim hiç kimseyi evladıyla sınamasın doktorların neden olduğunu söylemedi mi gerçekten bu durum benimde piskolojimi bozuyor sürekli hareket etsin canımı yaksın ama hiç durmasın iyi olduğunu anlayım diyorum ama çok zor inan bana çok üzüldüm sabır versin allah 😔🙏🏻🙏🏻
TugceKumsal24 Sedaalp Canımmm Başın Sağolsun çok üzüldüm gerçekten. Senin icin gercekten cok zordur Rabbim sabir ve güç versin. Eminim yavrun seni heo cennette Bekliyor olacak 😔🙏
Erenimo Sedaalp basın saolsun canım benim. Zaten melekti, kanatlanıp uçmuş kuzucuk. Rabbim şefaatçi eylesin
bsra18- Sedaalp öncelikle başın saolsun allah yardımcın olsun kuzum. Nedeni neymiş peki söylediler mi
ceylin4 Allahim sabrını versin insallah.. bir neden bulabildiler mi yada bişey söylediler mi çok üzüldüm
27_00 Sedaalp Rabbim yar ve yardımcın olsun sabrını versn Rabbim zor o kadar emek verip sonucunun bu olması ama rabbim kimseye taşıyamayacağı yük vermezzmiş sabırlı ol Rabbim hayırlısını nasip etsn
Ezp_32 Sedaalp ömrü o kadarmış demek ki Rabbim en hayırlı zamanda sağlıklı sıhhattli bi evlat nasip etsin inşallah. Dualarımız siZinle 🙏
Nltka Çok çok çokgeçmiş olsun Allah bşr daha yaşatmasın 🤲🏼 Sebebi neymiş peki bir anda pat diye oldu doktorun bir şey demedi mi . Herşey normal seyirindeyken böyle birşey nasıl olur 😔