canimoglum53 F_Nermin bende asiri merak ediyordum 16.haftayi zar zor beklemistim. Cin takvimine baktim kiz bekleye bekleye gittim bi baktim erkek😊 rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip eder insallah
miine Ays_homee 16 +4 haftalık hamileyim🥰 cinsiyeti göstermedi, denedim az önce sizin tavsiye ettiginizi kız gösterdi bakalım 16 aralıkta belli olucak kız mi erkek mi🤗
FilizAslan Ays_homee yuze elli ıhtımal zaten ya kız olcak ya erkek 😑 seyı anlamadm sn adet tarıhim eylul ama adet tarıhınızın uzerıne 14-18 gun ekleyerek hesaplayn dıyor 14 eklersem eylul ( erkek ) gösteriyor 18 eklersem ekim ( kız ) gösteriyor
Ays_homee Canm cinsyet zaten ya kız ya erkek olacak orda sıkıntı yok bnde matematık öğretmenıyım 😂 Ama hangi ayda hamile kaldıgını soruyor ve dığum tarıhı bılgılerını gırerekk kalacagın aya oranla cinsiyeti gosterıyo. Hamıle kaldgn ayı yaz ve doğum tarıhını gır
Cansu92 F_Nermin öyle derler genelde kız olursa annenin güzelliğini aldığını erkek olursa anneye güzellik kattığını söylerler😀
F_Nermin Cansu92 ay ne güzel deyim bunlar☺️ Ben Azerbaycanlıyım aslında böyle şeyler olmaz biZde çoğu zaman o yüzden bana çok meraklı geliyo