F_Nermin Benim Çin takviminde erkek çıkmıştı nedense bende hep erkek hissediyordum fakat ilk zamanlar sivilcelerim çıktığı için arkadaşlarım senin kızın olur güzelliğini almış diyorlardı öylede oldu😊13.haftada kızım olacağını öğrendim doktorum sağol sun kesin kız olduğunu söyledi hiç şüpheye düşürmedi😊