Elosunannesi kkmbra20 aglamak ne kelime butun duyguları aynı anda yaşıyorum ben çok sıkıldım böyle alıngan olmaktan ya bi an önce bebeğimi alayım kucagıma da çıkayım şu pisikolojıden ya