kkmbra20 hislerimi çok yoğun yaşıyorum. Geceleri konforlu uyuyamıyorum, gece tuvalete kalkmak olsun nefes darlığı olsun sırt bel ağrısı olsun iyice zorlanmaya başladım. Ama bu durumlar geçici biliyorum sıkıntı yapmıyorum. Şu sıralar vitaminli yiyecekler tüketmeye özen gösterelim. Ayrıca göbek deliğimin altında hafif hafif çatlaklar oluşmaya başladı o moralimi biraz bozdu, çünkü çok dikkat ediyordum kremlenmeye yağlanmaya vücudumu susuz bırakmamaya ama oluştu işte :/ yapacak bir şey yok.Rabbim sağlıklı bir şekilde zamanı gelince yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin. 🙏🏻