Nurrrr Sebosss cnm ben park yatak aldm ablam da iki çocugunda park yatak kullandı hiç bir sıkıntı olmadı
Bahar46 Sebosss bizde aynı durumdayız bende onu düşünüyorum yeni doğduğunda uzun bi müddet yanımda olması lazım yatak odası küçük büyük beşik olmayacak ne yapacağım kararsızım bende
Sebosss HabibeGlrmr hayırlısı olsun canım ben oda yapmayacağım o yüzden kafam çok karışık yoksa bende ahşap beşiği daha çok seviyorum 😊😊
Sebosss Mervecvn şu an Ankara'dayım ama beşiği farklı bı ile alicam canım internetten alırım büyük bı ihtimalle
Ebru4343 Sebosss 60-120 ebati .ben beğendim bebeğime ayrı oda yapamicam o yüzden park beşik benim için en uygun olaniydi.ama memleketime gittikçe kullanabilmek için kayinpederim büyüyen beşik aldi. İkisinide kullanmış olucam nasip olursa.
Nurrrr Sebosss bizde tayinciyiz cnm ve çok sık taşınma olayı oluyor 😊 park yatak 8 aydan sonra asagı kata iniyor ya oda cazip geldibana fermuar kısmını acıp bebek rahat girip cıkar emekleyince
Sebosss Ebru4343 anladım canım bakiyim ben araştırayım bı büyük ihtimalle park beşik alacak gibiyim ahşap beşik baktım ikinci el olarak 400 500 ama tasinmada sorun yaşarim diye kafam karışmıştı
Bahar46 Sebosss Aynen öyle bizim daha çok yeni bebiş ama tayinci olunca ve tayin dönemide geldi nasıl yaparız ne yaparız başladım şimdiden
Ebru4343 Sebosss evet taşınırken ahşap çiziliyor diyen çok oldu bana. Park beşiği tek basıma açıp kapatabilirim o kadar basit.
Sebosss Bahar46 benimde doğumum yaklaştı şimdi ailemin yanındayım ama 4.aydan sonra evime donucem ve taşınma durumunda olabilir farklı bı eve paek beşik daha kolay taşınır gibi geliyor bana artık batıya dönünce de bı oda duzenlerim inşallah
Sebosss Ebru4343 aynen canım ben ailemin yanında küçük park beşik kullanicam şimdi tek elle açılıp kapanabiliyo kolayca taşıması rahat çantasına koyunca da ahşap beşiğin sökülüp takılması var birde ordan oraya giderken mahvolur da verilen paraya yazık
Bahar46 Sebosss bende sepet beşik istiyorum aslında hem küçük hemde kolay mı olur taşıması diyorum ben kendi memlekete gitmeden işte oda düzlemekte istemiyorum bide o var
Sebosss Bahar46 sepet besiklere hiç bakmadım daha canım bende oda yapmayacağım ama bilmiyorum yaa çok kafam karışık bu konuda
Ebru4343 Bahar46 sepet besiklerde çok tatlı ama onun kullanım aralığı az değilmi.6 aydan sonra kullanılmıyor diye duymuştum
Bahar46 Sebosss bide kıyafetleri nereye nasıl düzlerim onu düşünüyorum dolap aşmayı düşünüyormusn siz