Sebosss Damlaveannesi tamam canım bakiyim birde onlara kaç yaşa kadar kullanılıyor peki sepet beşikler 😊
Mervecvn Sebosss Bizde park besik aldik park besigin de kalitelisi ve kullansli var belki memnun olmayanlar iyisini almams olabilrler bizimki prego marka 750tlye aldk icinde kendi süngeride var distanda cok güzel ve kaliteli duruyo
Mervecvn Sebosss kendi yatagi biraz sert canm ici yumusack olsun diye ben yünden yorgan gibi bisey yaptrdm icine koydum uyku seti gibi biseyde olur icine
Sebosss Mervecvn anladım canım pregonun hangi modeli seninki bende bakıyorum da şimdi. Netten mi aldın birde canim kullaniyo musun şu an
Mervecvn Sebosss 20 gün sonra kullancaz insallah ama kuzenimde ayni besigi aldi 4 aylik bebegi smdi cok memnun bnmkisi prego 8026 cosmos gri modeli bnde o memnun kaldgi icin almstm katlannca kücük bi canta kadar oluyo cantasi fln var icine koymak icin kurulumuda cok basit
Mervecvn Sebosss internetten almadim canim magazadan aldm ankarada otryrm burda otryosan hala var göryorum magazada ama internetten de alinabilir bnce
Minanin_Annesi Biz de tayinciyiz oda yapmayacaz 😊 park besiklere 400 500 verecegimize sepet beşik alalım dedik 1.5-2 yaşa kadar kullaniliyor ama olsun zaten sonra oda yaoacaz
Ebru4343 Sebosss 27 haftalik kız bebeğim olacak allah nasip ederse. Civilden slepp elele park beşik aldik. Yatağını ayrı aldim içinde yoktu
minnakmina Sebosss ben park yatak aldım kullanışlı ve taşınması kolay diye senin taşınma durumun varsa park yatak daha kullanışlı olur
HabibeGlrmr Bizde tayinciyiz ve beşiği kurduktan 1 ay sora tayinimz çıkarsa eğer gidicez. Ama ben yinede park besik sevmediğim için ahşap tekerlekli asansörlü bi beşik buldm çok beğendm 😊 onu alcaz inşş
Sebosss HabibeGlrmr hayırlısı olsun canım ben oda yapmayacağım o yüzden kafam çok karışık yoksa bende ahşap beşiği daha çok seviyorum 😊😊
Sebosss Mervecvn şu an Ankara'dayım ama beşiği farklı bı ile alicam canım internetten alırım büyük bı ihtimalle