Nesizade05 Mrvpltt benimde ilk bebeğimde kalp atışı yoktu kürtajla aldılar aynı şeyleri yaşamışız seninle
Nergis61 Bende 7+3 um 3 kere düşük geçirdim. Şuan sağlıklı bir şekilde ilerliyoruz çok şükür 🙏 benim doktorum da kalp atışını duyamadı fakat vajinal de bakmadı ki baksa ben de istemezdim benimm gibi tehlikesi olan insanlarda bence sıkıntı yaratan bir durum. Detaylı ultrason a gönderdi ve orda duyduk sesini çok şükür. Bunu da önerebilirsin doktoruna , sadece bir tavsiye.
Mrvpltt Nesizade05 benim kan pıhtılaşmam var o yuzden kan sulandirici igne ve aspirin kullaniyorum günlük
asem89 Mrvpltt ben kiloluyum canım 7 hafta 5 günlükken karından duydum çok şükür 🙏 en kısa zamanda sende duyarsın canım acele etmeye gerek yok hamilelik çok sabır gerektiren bir iş ama biz sabırsızız ☺️