_kubranurr_ Alarasel aynen artık ıcmıcem fazla neyswkş haftaya persembe randevum var ınsallah guzel gecer
Emin_e Cok şükür icmiyorum siz de nefsinizi koreltecek kadar icseniz daha iyi sanki, size de zararli zaten... ben hic icmem mesela eşim icer bunun dışında saglikli besleniriz ama onda reflu var ve tamamen yasakladi doktoru