_kubranurr_ Yzeze bende ılk 3 ay cok dıkkat etıme smdı benım oglan caycı cıktı ya canım cok cay ıster kolayıda bsıeyun yanında ıcıyorum ama canım ıstıyor dıye azaltcam artk
_kubranurr_ Gizemkara21 bana ılk cok kola ıcersen cocgun olma dedıler ama ben hep ıctım 😂 hamd olsun yolu yarıladık kafamda soru işaretleri olunca post acayım dedım dogru soyluyorsun ama
Alarasel _kubranurr_ 🤣🤣🤣🤣🤣can çektrmk gibi olöasn ama cidden ya herşeyle içiliyo her ymkle🤣🤣🤣🤷♀️🤷♀️🤷♀️😝
Alarasel BeybininAnasi sigaraya bişi demedi ama kolayımı yasakladı😨😨😨🤭🤭🤭🙊🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Bnm drm nescafe yada kahve ginde bir fincan izin vermşti
BeybininAnasi Alarasel bir şey demedi değil. Tabi ki bırak senin için zararlı ama zorlamıyorum, günde 3 taneyle sınırlı tutmaya çalış dedi. Normal Türk kahvesi ya da espresso bazlı kahveler bana da serbestti, sadece nescafe katkı maddeli olduğu için yasaklamıştı
ZehraAlbayrak Alarasel vallahi yaptim 😂 asagi yukari 20 sene onceydi ozamanda bu kolada et muhabbeti geciyodu. Hic unutmam türlünün icinden bitane kusbasi cikarip atmistim icine hatta babam kizmisti niye eti kolayi ziyan ediyon diye🤣 hicbisiy olmadi valla olan kolayla ete oldu hakkat ziyan oldular😀
Alarasel ZehraAlbayrak valla bak herkes duyuyodr bnde dahil olmk üzere😅😅😅😅kimse denemz ama et ziyan olmasm diyr🤣🤣🤣🤣🤣sn denrmşsn bnd emerk ediyodm deneyen varmıdr gereçk mi vs teşekrler🤣🤣🤣🤣🤣🤣☺️☺️😘😘❤️🤷♀️🙊🙊
gzmuygn ZehraAlbayrak iyi madem içmeye devam edin vicdanınız elveriyorsa erken doğum düşük riski ve daha birsürğ etkisi var doktorunuza detaylı anlatmasını isteyin.Madem bebişlerimiz kendi canımızdan kıymetli bir şeylerde yasak ediliyorsa doktordan iyi bilemeyizz.Afiyet olsun sizlere 👍🏼
Alarasel gzmuygn hanımefendi keşke bu şeklde konuşup tedrgn etmesenz hamileleri çünkü daha koaldan bebeğine bişi olan kimse duymadm bn burayad ayazn olamdı kararında içildiği zmn bişi olacağını snmıyrm kafein de çook zararlı ama drlar ginde bir fincana izin veriyolar misal bn kola içtiğim zmn kahve içmezdm çay içmezdm🙂
gzmuygn Alarasel tedirginlik değil 2 bardaktan bahsediliyor yazılanlarda sizce normal mi hanfendi? Hem içiyorsan doktor yasak dediyse tedirgin olacaksın.Fincanda olsa bardakta olsa zararlımı zararlı ben zararını düşünürüm kolay bebek sahibi olunmuyor
_kubranurr_ Alarasel aynen artık ıcmıcem fazla neyswkş haftaya persembe randevum var ınsallah guzel gecer
Alarasel gzmuygn tabikide kolay değil bebek sahibi olmak onu taşımak vs ama çayda yasak ona bakrsn fazlası zarar günde iki bardak evet zararlı ama kararında oldumu sorun olmaz🤗