bus_ra canım herşeyin hayırlısı bende senin gibi çok üzüldüm aglamaktan gözlerim o kadar çok şişmiştiki ama doktorum ilk 3 ay düşükle sonuçlanan gebelikler sağlıksız olduğunu söyledi psikolojimin ne kadar iyi olursa o kadar çabuk toplayıp yeniden gebe kalabileceğimi dedi ve dediği gibi gebe kaldım tekrardan rabbim ona ömür vermemiş veren de o alanda o rabbim birdaha yaşatmasın birdaha sana şimdiden geçmiş olsun