bus_ra 2 defa aynı sebepten kürtaj oldum, devlet hastanesi ve özel hastanede , ikisindede uyuttular , birşey hissetmiyorsunuz , sonrasında ağrı sızı olmadı antibiyotik ve ağrı kesici düzenli kullanın, psikolojik yönü çok daha zor . Geçmiş olsun, Allah sağlıkla sıhhatle hayırlı zamanda nasip etsin inşaallah