Esrayldz Sedat bey den umduğum ilgili görseydim düşünmeden beyhekimde devam ederdim ama şuan negatif im yani oraya karşı ☺️ Son aylarda normal doğum yapmama engel bir durum olmazsa sevilay hanıma gider normal doğumumu yaparım diye düşünüyorum😊 cinsiyet için yarın gidicem canım Öznur Eren’e, onun ultrasonu beyhekime göre çok daha iyi bu sefer umutluyum inşallah gösterir 🙏☺️