Cansuu54 Ben geçtiğimiz haftasonu tekrar gittim sedat bey e ilk gittiğime göre biraz gergindi sanki bir kitap önerdi hatta diretti bir sonraki kontrolde sorular soracakmış okuduğumu kontrol etmek için 🤷♀️ 😄 beyhekime alışamadım ama son olarak aklımda filiz dursun var adatıp ona bir gidip karar vercem yola kimle devam etceğime😄