Biyolog Merryy yinede son adet tarihine göre hesaplicaksin canım. Usg de önde veya geride olması doğum zamanini çok belirlemiyor. Geç döllenme olmuştur, ileriki haftalarda haftasını yakalar merak etme
Merryy Biyolog evet doktorumda sıkıntı yok geç döllenme dedi ama yakalar mi acaba ileride yoksa böyle mi devam eder diye merak ettim ama çoğu kişinin yakalamış ilerleyen zamanlarda ☺️
Handekiraz2302 Serpiltsn alırsın inşallah 9. Hafta da bile duyan var kürtaj için 9. Haftayı beklemeni tavsiye ederim içini ferah tut 🥰
Serpiltsn Handekiraz2302 hayırlısı insallah suan gidişimde bebek aynı boyutta hala duruyorsa bi haftada gelişim göstermemişse kürtaja alır diye düşünüyorum
Mrymkksl Benimde geriden geliyor 13.haftanın içindeyim ama 11.haftada görünüyor suyu da azalmış hic iç acıcı konuşmuyor perinatoloji.Dunden beri mahvoldum böyle birşeyle karşılaşan sonradan düzelen oldu mu?Muhtemelen ilerleyen aylarda kalbi durur karnında farkında olmazsın diyor😭
Merryy Mrymkksl suyu nasıl azalıyor canım su içmiyor musun gün içinde onun etkiside var diye biliyorum burda havuç suyu falan bişeyler görmüştüm su çoğalması için dene inşallah düzelir kucağına alırsın sağ salim 🙏🏻
Merryy Serpiltsn canım bende 6+6 da gittim kalp atışı vardı ama duyamadım 6 haftalık çıkmıştı ultrasonda 10 gün sonra gel dedi gittiğimde duydum canım o zamanda 7+5 ti ☺️
Merryy Bsgl ilk zamanlar banada dış gebelik olabilir demişti doktor canım ama çok şükür sonra kese büyüdü yolk sacı gördük sonra kalp atışını duydum rahatladım daha önce iki kaybım var biraz korkularım var o yüzden
Merryy Serpiltsn geç duyulanlarıda okumuştum burda canım dualarını eksik etme benimde bu 3. Gebeliğim diğerlerinde kalp durması sonucu kürtaj oldum bunda da ilk gittiğimde kese çok küçük kese mi emin değilim dedi doktor detaylı ultrasona girdim orda doktor baktı beta değerine göre büyük olması lazım dedi sonucu doktoruma gösterdiğimde dış gebelik olabilir iki gün sonra gel dedi dünyam başıma yıkıldı o anda ama çok şükür herşey yolunda gidiyor o yüzden dualarını eksik etme canım 🙏🏻
Cilek_kentli Merryy Canım bende de geç döllenme vardı. 24 nisan tarihimi 9 mayıs olarak doktor değiştirdi. Şu anda 27 haftalığız. 29 olmamız gerekirken. Ama şükür boy kilo olarak önde gidiyor dedi doktor yani 2 haftalik arayı kapatmışız. 😊
Serpiltsn Merryy insallah canım bi kaç doktorla görüştüm de bi tanesi beklicez dedi ni hafta daha diğeri direk kürtaj deyince çok üzüldüm 😥
Merryy Cilek_kentli ya ne güzel inşallah bizde o haftalara geliriz yakalarız peki değiştirmedi mi tekrar doktor tarihi ☺️
Cilek_kentli Merryy Yok canim değiştirmedi. Hâlâ aynı devam ediyoruz bi dahaki kontrolumde bi sorayım 😊