Merryy Kızlar ben normalde 9+6 günlük hamileyim ama bebeğim en başından beri 6 gün geriden geliyor yani 9 haftalık galiba bugün en son c.tesi günü kontrolüme gitmiştim doktorum geç döllenme olabilir bi sıkıntı yok dedi ama ben şimdi hangi haftaya göre ilerlicem ileride yakalar mı acaba 6 günlük farkı uygulamaya göre mi devam etmeliyim bilgisi olan var mı ☺️
Bsgl Merryy benimde 2 hafta geriden gelen bi bebeğim vardı 7 haftalık olması gerekirken 5 haftalıktı kese boş görünüyordu doktorum 1 hafta sonra tekrar gel gelişim olmamışsa alırız demişti çok şükür şuan 16. Hafyadayız 🙏🏻
Esraozturk92 Merryy 7haftalikken doktora gittiğimde geç döllenme olduğunu söylemişti ve 22mayis olan son adet tarihimi 29mayis olarak değiştirip öyle hesaplamami söylemişti. Şuan 29mayis tarihine göre 23+6yiz ancak ultrasonda bir hafta önde görünüyor aslında kendi tarihiyle uyumlu hale geldi ama biz bir hafta geriden takip ediyo gibi olduk
Biyolog Merryy yinede son adet tarihine göre hesaplicaksin canım. Usg de önde veya geride olması doğum zamanini çok belirlemiyor. Geç döllenme olmuştur, ileriki haftalarda haftasını yakalar merak etme
Minnosannis1 Merryy 8. Haftaya kadar 1 hafta geriden söyledi. Sonra ilerisini söyledi. Yani uygulamayla eşitlendi. Şimdi bazen gec döllenme oluyor bilemiyorum dr un dediğini takip edin siz yinede
Merryy Minnosannis1 evet en başından beri 6 gün fark var canım doktorda bu hafta geç döllenme olmuştur sıkıntı yok dedi ama ileride yakalar mı bilmiyorum geç döllenme olduğu için
Dbg Benim de senin gibiydi ama sonra yakalayabiliyor benim bi ara haftasına göreydi simdi yine geriden geliyor 😢 cok büyük fark olmadığı sürece doktor sıkıntı yapmıyor ama takip ederken hep sata göre ediliyo onu dikkate almak lazım sanırım hep ☺️
Dbg Serpiltsn hiç üzülme beslenmeme dikkat et suyunu ihmal etme yakalar haftasını inşallah ☺️ Benim simdi bir hafta geriden ama doktorum dikkate bile almıyo sağlıklı olun da ikiniz de 🥰
Handekiraz2302 Benim de 2 hafta geriden gidiyordu ilk haftalarda geç döllenme olmuştu sonradan Hem bebek gelişiyor hem de doktor şey demişti eğer 2 hafta olarak devam ederse 2 Li taramada sat I değiştiririz diye 🌸
Serpiltsn Handekiraz2302 hadi ya insaşlah benimde öyle olur canım kaçıncı haftada kalp atışını aldınız
Serpiltsn Handekiraz2302 ay aynı durumdayız canım benim de Cuma 7+1 olacak kalp atışını alıcam mı bakalım geçen hafta 6+1 de alamadık sadece bebek vardı
Handekiraz2302 Serpiltsn alırsın inşallah 9. Hafta da bile duyan var kürtaj için 9. Haftayı beklemeni tavsiye ederim içini ferah tut 🥰
Merryy Serpiltsn canım bende 6+6 da gittim kalp atışı vardı ama duyamadım 6 haftalık çıkmıştı ultrasonda 10 gün sonra gel dedi gittiğimde duydum canım o zamanda 7+5 ti ☺️
Merryy Bsgl ilk zamanlar banada dış gebelik olabilir demişti doktor canım ama çok şükür sonra kese büyüdü yolk sacı gördük sonra kalp atışını duydum rahatladım daha önce iki kaybım var biraz korkularım var o yüzden
Bsgl Serpiltsn kürtaj denildi banada ağlamaktan bi hal olmuştum sen canını sıkma hiç hayırlısı olsun inşallah kalp atışını duyarsın😊