lifewater87 _tugce amin insallah herkes guzel mutlu haberlerle ciksin hastanelerden gunu gelince de kucagimizda cikmak nasip olsun inşallah
esraceylan 28 de gitmiştim 3 hafta sonra gel dedi bugün 31 haftayım kontrole gittim bi dahaki kontrole 2 hafta sonra çağırdı
Yldzzyldzz Linesarye 28 de gitmiştim sonra 32 ve 32 den sonra 36 ya kadar 2 haftada birmiş 36 dan sonra haftada bir dedi dkotorm
Mercan21 Ben 30+ 6 haftalığım pek gitmiyorum en son 21 haftalıkta gitmişim ilaçlarım var sıkıntım yok boş yere gitmiyorum doğumda 15 ocak 😇
Deletedmom6 Linesarye Her zmn ayda 1 gidiyorum en son 27 de gittim şimdi 31 im yarın belki giderim . Doktor be zmn çağırırsa o zmn güdiyorum.
Mercan21 😂 çok düşündükçe bebişi farklı şeyler düşünemiyorsun allah neyi layık kılmışsa o çıkacak inşallah 🙏rabbim tüm anne adayların yardımcısı olsun epey zor bu devirde evlat yetiştirmek
Blackcloud Linesarye 33. Haftamda çağırdı benide bir kaç hafta önce, 2 hafta sonra gideceğim nasip olursa, şu an 30+2 yim yani 31. Haftamdayım bakalım bekliyorum.🤗