_tugce ben de 30 haftalikken gitmistim ve beni de tam 4 hafta sonra cagirdi ve halbuki 27. Haftamda 30 haftalikken cagirmisti aman ne sacma dedim kizdim icimden ama yarin tam 34 haftalik olacak sabrettim bir sıkıntı da yasamadim bakalim yarin muayenemde neoer olacak nst ye de giricem inşallah