Tugsal o_y_k bana ozeldeki doktor yazdi beta için icim rahat etmedi baska dr a gittim oda ozel ilac var mi dedi folbiol ve progestan kullaniyorum dedim tamam devam edebilirisniz dedi biseu demedi canim
Babyone Tugsal aynen oyle. Malesef doktorlarda gerı kafalı kendılerını gelıstırmıyolar herkese aynı ıkac yazıp yolluyolae. Gercekten Allah hepımızı korusun bebeklerıde tabı saglıkla kucaklarımıza alalım
Tugsal Zeynepcoskun hic duymamistim bi dr a sorayim canim olmadi bende kullanayim mg benimkinden yuksek iyi olabilir
Babyone Tugsal bu arada sız mıkro gramla mılıgramı karsıtırıyosunz. 400 mcg olarak zaten mıkrogramdır . 5 mg olarak yazansa mılıgramdır. 1000 mcg = 1mg olarak dusunursenz daha ıyı anlarsnz mıktarını . Bende bı ara cok karıstırıyodum bu ıksını
derinseda Tugsal folbiol kullanıyordum yarım alıyordum hergün snra doktorumu değiştirdim o bıraktırdı vinalac diye bir vitamin verdi 18 haftalığım hala kullanıyorum 3. kutuya geçtim