Elif__ 14 yıldır günde en az 1 paket sigara içiyordum. Ve sigarayı çok seviyorum. Yani insanlar nefret ederek içer ya, benim öyle değil. Bir sonraki sigara içişime sabırsızlanırdım hep. Çevremdeki herkes eşim dahil sen asla bırakamazsın, hamileyken de içersin diyordu. Bi sabah kalktım sigara yaktım testi yaptım kenara koydum. Sigara bitti kafamı çevirdim çift çizgi. O sabah içmicem ben bunu dedim. 32 haftalık olduk hala elimi sürmedim. Sigara isteği geldikçe soğuk salatalık, soğuk su ve keskin naneli sakızla geçiştirmeye çalıştım. Hep bi tane yaksam mı düşüncesi kafamdaydı ama bi tane yaksam gerisi gelecekti. Evde eşim sigara içmesine rağmen, evde sürekli sigara olmasına rağmen elimi atmadım. Bu geçici bir süreç, sigarayı illaki içeriz. Ama ya bizim nefsimiz yüzünden bebeğimize bişey olur da hayatı boyunca bununla uğraşmak zorunda kalırsa? En az 9 ay sigarasız geçirmek ilerde bu sebepten bebeğimle hastanede 1 gece geçirmekten çok çok daha iyidir bence. İçimizde insan büyütecek ve hayatımız boyunca ona destek olabilecek güce sahibiz. Sigara bizi yenmemeli. İnat edin, savaşın.