Cigdem07 Sonkaya35 Yaaaaa bende öyleyim kuzum valla 🙄🙄 Artık gün içinde spinal sezeryan yapanların yorumlarına felan bakıyorum 😃 dün hastane evraklarını imzaladım anestezi doktoruna felan göründüm 😃🙈🙈 sen napıyon
Sonkaya35 Cigdem07 bende anestezi uzmanıyla görüştüm dün evi diptemel temizledim ki bir ay önce yine diptemel temizlemiştim sabahtan başlayıp akşam 7 de bitti işim heyecandan sürekli iş yapmak istiyorum çok heyecanlıyım 😊😊😊
Alisalpa Badevehande sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın inşallah 🤲🏼 Bende 37+6 haftalığım inşallah biran önce gelir kuzum
Arzum98 Badevehande sagsalim olsun inweAllAh canim kucagina aldiginda her sikintin sona erecek inweAllAh 🤲🤲
Cigdem07 Sonkaya35 Valla bende temizliğimi pazar günü yaptım . Süpür sil toz al bebeğin eşyalarını tekrar son dk bi düzenledim perdeleri yıkadım felan cok yoruldum belim ayrıldı dedim ya 😂 az kaldı bacım kendine gelir gelmez yaz bana 🥰🥰🙏🏻🙏🏻
Sonkaya35 Cigdem07 valla bugün yine üstten geçtim üstelik börek de yaptım şu an ayaklarım patlıyor çok heyecanlıyım
Lsbebisim Badevehande Ayyy kuzum doğumun bugun muu ❤❤ hadi bakalım Bade'yi de al gel. Allah yardımcın olsunn 😍
Badevehande Kızlar doğurdum çok şükür yarım saattir emiyor sütüm varmış çok şükür spinal sezeryan oldum 🥰🥰
susu8 Badevehande Rabbim analı babalı büyütsün çok sevindim canım sağlıklı bir şekilde doğmasına ☺️ daha erken ama darısı bize inşallah
nilly Badevehande hadi gözün aydın canım. Sağlıkla huzurla büyüsün inşallah 💞💞 iyimisin şuan dikkat et kendine.