Hilaleva Kızlar sabah 8 de yatışım yapılıyor bana dua edin olur mu normal olsun doğumum suni ile başlatıcaklar ❤️
Suna_Aysal Hilaleva bende sabah 8 de kontrole gidiyorum bebegimin kilosu 4 e yakin sa suni ile baslatacaklar insallah normal ilerler 🙏
Hilaleva Suna_Aysal benim bebeğim de 3.800 dü bekleyip 4000 olsaydı Sezeryan diyecekti bende başlatalım hocam dedim suni ile başlayıp normal doğum icin cabalıycam inşallah normal olur olmazsa Sezeryan olacakmış inşallah normal olur ❤️ Rabbim sanada kolaylık versin bi avazda kurtulalım inşallah dualarım sizinle ❤️
immos Hilaleva inşallah bir avazda kurtulursunuz Allah yardımcınız olsun, Summes sebîle yesserah (yesserahu) dilinizde olsun bol bol okuyun, inşallah kolaylıkla olur doğumunuz bize de dua edin 🙏🏼
Suna_Aysal Hilaleva insallah 1 hafta önce 3700g di 4 e kadar normal olur dediler bakalim suan hastanede bekliyorum
Hilaleva Cemreee ya nasılsınız iyimisimix ben biraz korkuyorum 21 yaşındayım ilk hamileliğim ve hiç açılmam yok sizin nasıl dı acaba 😞
Cemreee Hilaleva valla canim 2 cmdi bnm de suni sanci ile 3 saatte doğdu. Hoc korkma Allah yardim ediyor bnm de ilk gebeligimdi. Her guzel seyin bedeli var inanki bebis dogdugunda her sey silinip gidiyor.