Mutlu_E Suraaa sabaha kadar bekliyorlarmış sabah hala çıkartmamış olursam eğer en kötü lavman yapıyorlarmış 🤷🏻♀️
Suraaa Mutlu_E anladım cnm bana şurup vermişlerdi beyaz renginde kireç gibi tadı çok iğrençti ama çok iyi de geldi 😕☺️
Mutlu_E Sirkencubin bol bol yürü diyor kimi gördüysem ama ayağa kalkmak resmen bana ölüm kalktığımda da 5 dk bile yürüyemiyorum gazdan kitlenip kalıyorum. İkiz doğum yaptığım için tek gebeliğe göre rahimim kendini biraz zor toparlıyormuş
Sirkencubin Mutlu_E yürüyüş aralığnı uzatıp yatakta çok durdukça her ayağa kalkışın daha çok acı verir. O yüzden sık sık yürümelisin. inan kısa zamanda geçecek, bebeklerin sağlıklı ve seninle ya önemli olan o.
Mutlu_E Hllcml Allah yardımcımız olsun bacım. Geberdim ben resmen. Bebeklerimde küvezde aklımda onlarda. Sütüm koyu kahverengi geliyor onu bebeğe veremeyiz dediler döktürüyorlar neden acaba ki 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️