Mutlu_E Yeni doğum yaptım ama gazımı çıkartamadım ölüyorum gazdan ne yaptıysam olmuyor ben ne yapayım Allah aşkına
Suraaa Mutlu_E sezeryan mi cnm doktorun bir ilaç vermesi lazım wcye çıka bilmen için benim drum öyle yapmıştı
Sirkencubin Mutlu_E eğer Sezeryan dogum ise bol bol yürümen lazım ki gazını çıkartabil. Bana hastanede hemşireler sakız çiğnemenin de iyi geldiğini söylemişlerdi.
Yoncagul Ya bir de damla fln var adını bilmem . . Gaz çıkarması için yeni doğan bebeklere bile veriliyor
Mutlu_E Suraaa sabaha kadar bekliyorlarmış sabah hala çıkartmamış olursam eğer en kötü lavman yapıyorlarmış 🤷🏻♀️
Mutlu_E Sirkencubin bol bol yürü diyor kimi gördüysem ama ayağa kalkmak resmen bana ölüm kalktığımda da 5 dk bile yürüyemiyorum gazdan kitlenip kalıyorum. İkiz doğum yaptığım için tek gebeliğe göre rahimim kendini biraz zor toparlıyormuş
Mutlu_E Hllcml Allah yardımcımız olsun bacım. Geberdim ben resmen. Bebeklerimde küvezde aklımda onlarda. Sütüm koyu kahverengi geliyor onu bebeğe veremeyiz dediler döktürüyorlar neden acaba ki 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
seyda0606 Mutlu_E erik hoşafı kayısı hoşafı sayesinde çıkardım ben. Ama büyük tuvaletimi yapamamıştım. Zeytinyağı iyi geldi
MuhammedhafsanuriBetul Mutlu_E rezene ic bir bardaj bağırsak düzenleyici iyi gelir canim yada bol su iç
Alparslanmoms Mutlu_E kayısı kompostosu bol bol içmen lazım su ve yürüyüş hiç yatma yürümen lazım . Yinede olmuyorsa doktorundan duphalac şurup isteyebilirsin s
Alarasel Mutlu_E cnm bnm drm duphalac diye bi şırup verdi sayesinde çıkmştım 5. Gün lavoboya belki gazına iyi gelir yedikelrinede dikkat etmn lazm ve yürümelisn