Baharemre benim tüp bebek olduğu için riske atmıyorlar sezeryan yapalım diyor doktorum sıkıntılı bir gebelik geçirdim zaten kanama , enfeksiyon , servikal kısalık, kum dökme troid filan şimdide bebeğin yeri çok dar diyor doktorum 39 u beklemeden 37 de alcaz büyük ihtimal dedi yanı bu kadar sıkıntı varken o kısmi düşünemiyorum eşimde zaten yapmayalım dedi hamilelik süresince doktorumda yaparsan sıkıntı olur dedi bir nevi mecburiyetten bizim ki