Semooshh Üstteki arkadaşın dediği gibi aslında ağrıya ve uykuya geçimi daha iyi sağlıyor rahatlıyorsun yani😄 37+5 oldum ama artık tek tük eşim pek yanaşmıyor Bi kaç haftadır biraz fazla mızmızlanıyorum da ağrılarım var diye😄oda çekiniyor bişey olur diye. Benimde öyle işime geliyor galiba😁ağırlaştı artk iyice
Musal Semooshh evet ya insanın üstünde ağırlık oluyor gerçekten benim isteğimde çok gelmiyor artık ne yalan söyleyim ☺️
Kader12 Semooshh bu direk ben mızmız olayı 😀😀😀 sürekli otururken kalkarken ayy ohhh vahh diyorum adamda yanaşmıyor 😃😃😃
Baharemre 7.inci haftadan sonra yapamadım tiksiniyorum eşimden aşçı kendisi duş alsada yemek kokuyor gibi 12. İnçi hafta hala aynı sizce normalmi
cisemco Baharemre çok ama çok normal benim eşim de bana çok kokuyordu 10 12. Haftalarda ama geçiyor iliskiden tiksinmen de geçiyor sabret 🙏🏻
Mervettas Baharemre 12.hafta yeni başlamış nerdeyse canm 😄 ben 26.haftadayim hala kokuyor heryer hala midem kötü 5 buçuk aylık olana kadar sık olmasa da kustum tabi bu sende de olacak diye birsey değil ama olabiliyor da 🤷🏻♀️4 aylık olunca geçende var doğuma kadar eziyet çekende değişiyor bünyeye göre ama 12.haftada o şekilde olması normal yanı
Baharemre cisemco inşlh cnm ama enteresan olan eşim çocuğa bişi olur diye korkuyor yanaşmıyor bnde normal doğum için istiyorum oyanaşmıyor
Kubraonenn Oguzaysel bende de var aynısı asla dokunmaz eşim hamileliğimi duydugundandır😁bence cok şanslıyız
Baharemre Oguzaysel benim eşimde bişi olcak diye yapmıyor yanlız değilsin bende normal Doğuma iyi diye istiyorum ama eşim korkuyo
Ecrinimm Musal valla ben 37haftalık oldum canım çok yanıyor hiç istemıyorum sanki şişlik var zor oluyor karnım kasılıyor o yüzden çok nadir oluyor birde hamilelikten aşırı isteksizlik var
Sema12 Musal cnm 30. Haftama grdm tam 1 hafta once doktorumdaydm , cnsel iliskiyi sordm oda rahat ol sen dewam doguma kdr dedi hicbirsey olmaz korkmaa raat ol ya dedi zaten biz hc ara wermemstk doktor boyle deyince bend rahatladm braz daha
Gulsengoksun Musal Ben 34haftaya girdim riskim falan olmadıgı için bırakmadık bide normal doğumu kolaylaştırdıgı söyleniyor o yüzden devam 😁 Tabi pozisyon çok önemli ama rahat olman lazım sen kasılırsan bebekte kasılır toplanır
Lilensa Musal insan hamileyken his falan kalmıyor eşim anlayışlı arada mırın kırın ediyor ama insanın elinde değil bu kadar sabretti 7 hafta daha idare etsin 😊😊
Kubuuu1 Musal bizim ağrılı olduğu için doktor doğuma kadar yasakladı ben de onu dert ediyorum doğumda benim için sıkıntı olur mu diye 🤦30+4 deyim
Oguzaysel Kubraonenn bence de valla yıllarca yapıyorsun zaten 9 ay da bırak çocuk içerde rahat olsun dürtmeye gerek yok minnoşlari😂😂😂
Mtzkuzum Musal biz de de tam tersi burdan okudukça cinsellik normal Doğumu kolaylaştırıyor diye eşime yalvarıyorum kabul etmiyor kendimi kötü hissediyorum sanki çocuğa değecekmiş gibi geliyor kötü oluyorum diyor 🙈