Mrymkksl Gulfem96- aynen benim cok erken daha.Bir de gelişme geriliği var 2 hafta geride kalmış.Moralim cok bozuk.Dua edin ne olur
berjerdekikaolikalev ezo3534 benim gelmişti haftalarca suyum sınırda kaldı en son suyum az az geldiği için doğum yaptım canım 36+6 günlük doğurdum. Vücudumda enfeksiyon vardı benim ama suyu da çok içtim belki de ondan azalmadı daha hep sınırda kaldı
ezo3534 berjerdekikaolikalev O haftalara razıyım da şuan çok erken inşallah bol su ile geçer . Haftaya kontrolde normal der de bende rahatlarım 🙏🏻🙏🏻Kuvezde kaldı mı peki
Gazel0606 Gulfem96- evet ayrınıtılı ultrasona girdim ordan gördüler ilk gebelikten dolayı müdahale etmediler belliden dediler ne kabama ne suyun ne sancı var dedi bir şey söylemediler bana ikinci gebeliğinde belli olcak dediler bana ama ben yazılar öyküler okuyınca dikiş atılır diye düşünüyorum öykümden dolayı araştırmalar yapıom bilgi edinıom korkumu az olsa yenmek için
Gazel0606 Gulfem96- bana herhangi bir test yapmadılar söylemdiler ikinici gebeliginde belli olcak dedi İnşla her şey güzl olur gider
Gulfem96- Gazel0606 ne gibi belli olucak ki yani benimde suyum azaldı gerilik vardı Doğum yaptım enfeksiyon da vardı vücudum da nedeni hala bilinmiyor nasıl belli olucak ki 2.gebelikte yani dikiş atılır gibime geliyor ama su gelse bile dikişi geçirir diye düşünüyorum 🤔 benimde kafam çok karışık sen hamilemisin peki
berjerdekikaolikalev ezo3534 inşallah canım ama o zamanlar da sınırdaydı yani bebeğime yetecek kadar vardı yetecek kadar olduğu için sorun görmemişti. 35. Haftada iki tane ciğer geliştirici iğne oldum herhangi bir sorun çıkmadı şükür, sarılıktan bir gece yattı sadece
ezo3534 berjerdekikaolikalev Serklajlı olduğum için ciğer geliştirici iğne vuruldum her ihtimale karşı bakalım haftaya kontrolde ne diyecek 🙏🏻
berjerdekikaolikalev ezo3534 Hakkınızda hayırlısı olsun canım inşallah sağlıkla vaktinde kucağına alırsın 🙏🏻❤️
Gazel0606 Gulfem96- yani ikinci gebelikte dikil atılcak ilk gebeligim kaybımdan dolayı bu at gebelik düşündüm küçük folükül kist çıktı dokotr engel değil dedi biraz korkuom erimedi için kür falan yapıom inşla Allah’ın izniyle gebe olurum senin sorunun ne canım gebe misşn
Gulfem96- Gazel0606 bende gebe değilim canm ilk kayıptan sonra ara verdik ama tekrar düşünüyoruz bakalım Allah’ın izni ile