DilanY
Suyu ihmal ettiğimden oldu sanırım bunlar . Bu gün başladım en az 3.5 iç dedi .
İnşallah canım sağlıkla alalım kucağımıza 🙏🏻
Bende çok kötü olduğumu düşünmüyorum öyle olsaydı dediğin gibi müdahale edilirdi .
Bol su ve havuçla Allah'ın izniyle zamanında gelsin minikler 👼🏻💙