Bilge80 nzliernacr1812 bende Mardin park a gidiyorum . İlk doğumumu da orada yaptım . Bende memleketime gidemediğim için burada Mardin park ta yapacağım ilk doğumumda olduğu gibi 😊
Ozlm_krn Bende cihanpil bulent beye gidiyorum gayet memnunum. Mardin park devlet hastanesi gibi cok kalabalik
esma_gunessss nzliernacr1812 ben Şahin’e gidiyorum memnunum tek sorun odaya 5-6 hastayı birlikte alışı ve doktorla bilgi alışverişinde bulunamıyorsun zaten mardinde başka seçenek yok ordan başka
Cigdem30 esma_gunessss bende sahin beye gidorum evet odaya o sekilde alior ama ultrasyon odasi ayri orda tek oluyorsun ama aceleyle bakior gbi bi anda apar topar kalkior gbi oluyorum
Serena Cigdem30 şahin beyde mi oyle yapıyor ben mem arjene gidiyorum oda oyle yapıyor bundan dolayı şahın beye gitme kararı almıstım o ilgilenıyormus diye duyumlar almıstım oysakı 😕
Zynp01 nzliernacr1812 mardin park çoook kötü bi hastane kızıltepedeki daha iyi bmm bahsettiğim 3 yıl önce tani
ozlemcimen Ben de 12 haftalık hamileyim Mardin Park Semra hanıma gidiyorum. Ben memnunum şimdilik ama ilk gebeliğim acaba nasıl kötüymüş