Zezey Sahreyldrm baya yakın ama gidemem haklısın eşimi göndericem ama konu annelik olunca doğurmadan kaplan kesildim 🙃 işimi şansa bırakamam 🤷🏻♀️
Zezey Zeyk haklısın çünkü aşı kan alma vs hemşireler ilgileniyor bebekle doktora sorarak saçmalık yaptım
Alparslanmoms Ozlembln o evrağı zaten Doğum yaptığın hastane veriyor sağlık ocağına gitmeye ne gerek var ki
Ozlembln Alparslanmoms hastanede doğum raporo verir , sağlık ocağı doğum belgesi . Onu almadan kimlik çıkaramazsınız.
Alparslanmoms Ozlembln hayır biz daha sağlık ocağına gitmeden 2. Günü kimlik çıkarttık biz kimliğiyle sağlık ocağına gittik 7. Günü 3 günde geldi kimliği eve
_Burcuss Zezey hamile kaldigimi ogrendigimden beri ebemiz saolsun çok ilgili arayıp soruyor banada bu gün dogduktan sonra 6.gün saglik ocagina gelmelisin dedi topuk kani icin
Baloglum93 Bütün hastanelerin saflık ocaklarının kullandığı gebliz sistemi var doğum yaptığımızda gebeliğimizi sistemden sonşandırılıypr zaten yani doğum yaptığınız belli oluyor gidip ben doğum yaptım diye bildirmeniz gerek yok diye biliyorum
Zehralismail Doğumdan sonra en geç 72 saat sonra götürmeniz gerekiyor. Topuk kanı alınsın diye. 72 saati geçmemeli
Duruveannesi_ Zezey şahsen doğru olanı 5 gün iken biri bana 12. Gün gel diyorsa ben değil 12.gun 5. Günde götürmem öyle birinin yanına. Gerekirse başka sağlık ocağına taşırım kaydımi. Gününü bilmeyen birine güvenip kan aldrmam
Zezey Duruveannesi_ haklısın balım.. ama ebe demedi bunu bana doktor söyledi ve bencede çok saçma zaten bizim hemşiremizde çok ters biri her aşıda muhattap olup daha da üzülmek istemiyorum bende hemen kaydımı başka doktora ve otomatik onun hemşiresine aldırmış oldum. pişman değilim 👍🏻
Buseeeeee Zezey evet canim ama 1 hafta içinde olması lazım ki sanada 1 hafta içinde gek demeleri lazım saglikocaklaei bazen önemsemiyor sen peşine dus sonra kuzundan 2defa alıyorlar anne yüreği dayanmıyor bana ebe öyle demişti.
mervella Ozlembln panik yok hastanede bebek doğunca zaten ilk topuk kanını alıyorlar 72 saat dolmadan,sağlık ocağındaki ikinci kez alınıyor
Ozlembln Arkadaşlar hepiniz farklı farklı konuşuyorsunuZ . Ben sağlık ocağında hemşireyim diyorum , neden söylediklerime inanmamakta ısrar ediyorsunuz! Ben size prosedürü söylüyorum, İskenderun’da sağlık ocağına gitmeden kimlik çıkaramazsınız! Siz nasıl yapmak istiyorsanız öyle yapın 🤗