Zezey ben sağlık ocağında hemşireyim canım, bebeğin doğduğunda babası raporu ile gitsin, kimlik çıkarmak için evrak vercekler. Hemde topuk kanı için gün alır ve sende boş yere gitmezsin.biz 5-6 . Günde alıyoruz .12 gün fazla geldi bana , çok erken alınıncada bazen değerler doğru çıkmıyor tekrar istiyorlar.bol bol anne sütü alaın öyle götürün