Suleee07 Merve6475 çok sevindim sen istedin bir tane rabbim verdi iki tane çok şükür Allah’ıma ne kadar güzel bir haber tebrikler 🎉 İlk kan değerin ve ikinci kan değerin bu yüzden mi yüksek çıktı acaba
Merve6475 Suleee07 Allah razı olsun canım 💗transfer günü dahil 9. Gün 259 du yüksek geldi bana acaba mı dedim 12. Gün 637 geldi normal ilerliyo demek tek dedim 14. Gün 1263 tü sonra daha baktırtmadım tek düsünyodım çift geldi 💗💗
Tugsal Ebrbyc saglicakla kucagina al İnşaAllah canim ilki ve ikinci betan arasinda cok fark ayni benim ki gibi beni biraz korkuttular sende hersey yolunda mi canim bebek sağlıkli mi ayrintili ultrasona girdin mi ?
Merve6475 Tekinnn ayy kuzum benim darısı sana olsun inşallah 😍😍evet ikiz ya duydum duydum ikisininde kalp atışlarını 🥰
Tekinnn Merve6475 çok güzel canım kendim gibi sevindim beklediğine değdi sağlıkla kucağına al inşallah ☺️😘
Suleee07 Merve6475 merve benim 384 idi dün gece 858 çıktı :) 4. Haftadayız kalp atışı kese vs görünür mü acaba
Ebrbyc TugsalTeşekkür ederim cok 🙏🏻 iyi olmaya çalışıyoruz ilk zamanlar sürekli kanama evde kaldım sonra çalışmaya devam ettim 20 li haftalara dayanınca serklaj oldum acılmam oldu ameliyat oldum dikiş atıldı şimdi sırt üstü yatıyorum 27 haftalığım
Tugsal Ebrbyc bende mi gorunsem acaba kacinci haftada gorundu dusuntuden basim ağrıyor ozeldeki drlar bisey yok saglikli dedi ama acildeki ilk drun soyledikleri aklimdan silinmiyor napicam bilemiuorum betam cok yuksekti canim
Ebrbyc Tugsal perinatolog dr a kendi doktorunun tavsiyesiyle gidiyorsun 18/23 hafta arası gidilmesi gerek bebeğin bütün iç organlarına herseyine bakıyor
Ebrbyc Tugsal kendni sıkma akışına bırak herseyin hayırlısı canım sağlıkla kucagına almak nasip olsun 🙏🏻