38Prens38 Allah analı babalı büyütsün sağlıkla 🤲🏻 Benim de dönem dönem strese bağlı tansiyonum yükseliyor 14.9ları gördüğümüz oluyor ama doktorum bir sıkıntı yok diyor ben de zehirlenmeden korkuyorum ya birden yükselirse diye, bir belirti vermiş miydi 🙄