Pisi Yesimeliz bebeğimle ilgili her şeyi çok araştırdım artık kendime istek kalmadı 🤣 size sorayım dedim.
Sema12 Pisi ayneen oyle zaten ben rezeneyi , yesil cayi , ihlamuru falan hep aktardan ot seklind alirim marketten hic almam . Ama bence rezeneyi tek denesen bile yetrlii 😊
AbrahamH Sema12 rezene hakkinda genelde süt yapici diyo herkes ama barsaklari fazla calistirma ve ishal yapma riski de var bilmiyorum emin olamadim kullanma konusunda
Pisi ZehraSt her anne bebeğini emzirmek ister ama bazen imkan olmuyor. Bebeğim doyuyor ya sağlıklı ya önemli olan o. Üzme kendini her şeyde bir hayır vardır. 💙
Pisi ZehraSt zaten ilk zamanlar kilo kaybı oluyor diye biliyorum yanlış olmasın yine de. Öyle duymuştum.
Sema12 AbrahamH bend hc ishal etkisi olmadi ama olabilir cnku zayflatici etkisid oldugu icin bazi bnyelerd ishal yapabilir , ama sutu arttiriyor deneyn .. bird e bebekte icecekler war onuda deneyebilirsnz