Pisi Kızlar emziren anneler için süt yapan çaylar varmış. Sizce hangi marka almalıyım. Doğumdan sonra hastanede içmeye başlayacağım.
Sema12 Pisi humana still anne sutu arttirici cay kullanmstm oglmda bird rezene iciordm etkisi oldu mu dersen ehh istee 🤦♀️
Erenimo Pisi humana aldım bende. Ama doğumdan bikac gün önce içmeye baslamak gerekiyomus sanırım. Geçen biri öyle diyordu. Hastane çantama koymayı düşünüyorum
rukiye-02 Pisi ben aktardan rezene kimyon anason karışımı aldım birde humana still tea ve bol bol su içiyorum bende faydasını oldukça gördüm bu saydıkalrımın sezeryan olacaksan zaten hemen gelmiyor üçüncü gün geldi benim sütüm
ZehraSt Humana sll-tee markası kullanıyorum 5 günlük bebeğim sütüm gelmiyor bebegim doymuyor ve kilo veriyor😪
Pisi ZehraSt benim de içime doğuyor sanki sütüm gelmeyecek gibi. Umarım en yakın zamanda sütün gelir ve bebeğin doyar 😔doktor bir şey demiyor mu bununla ilgili.
Sema12 Pisi ayneen oyle zaten ben rezeneyi , yesil cayi , ihlamuru falan hep aktardan ot seklind alirim marketten hic almam . Ama bence rezeneyi tek denesen bile yetrlii 😊
bebegineasikanne Humana nın still tea çayı var arkadaşlarda yazmış zaten bende çok işe yaradı çevremde kullanıp memnun olan da var baya öneririm canım :)))
Yesimeliz Pisi ben cok arastirdim bu caylarin yuzde 93 u sekerden ibaret. Muhendisoglunun sitesini de incelemeni tavsiye ederim geeeksiz kilo almaktan kacin bence bi ise yaramaz. Bol su dinlenme ve aktardan aldigin rezene on kat iyidir.
Pisi Yesimeliz bebeğimle ilgili her şeyi çok araştırdım artık kendime istek kalmadı 🤣 size sorayım dedim.
kimsebilmesindiye Islenmis çaylardan almaktansa rezene kimyon kaynatin için daha iyi. Bulgir sogan yiyin daha iyi. Internetten kaynar (adana ve cebresinde yapilan lohusa serbeti) tarifini bulun yapin icin daha iyi..