Burcuerden 35+3 olduk. Karnım çok aşağıda inanılmaz ağrı yapıyor. Sırtım, göğüs altı, çatım çok ağrıyor. Bebiş maşallah hareketli ama çok sert hareketleri gözümden yaş geliyor bazen. Haftaya kontrol var sezaryen günü alacağım. 2.sezaryen olacak, çok heyecanlıyım 🙏☺️