Ozge3747 hmm sağol cnm bu erkeklere de toz konmuyo eşimden bir test daha istemişti doktor aslında buymuş demek ki yaptırmamıştı onu pahalı diye doktorda demişki ona yaptırabilirsiniz ama çokda gerek yok hızlı diye yapısı sağol canım en azından bilgim oldu 27sinde yine randevum var bana yumurtalık takibi yapıyor doktorada soylerim en azından,devlet de yapılıyo mu acaba biliyor musunuz bu test ben devlet hastanesinde muayne ediliyorum da