Nehirr88k biz de önce eşimdeydi sperm sayısı yerindeydi ama morfolojisi bozuktu.
sonra benim değerlerim de bozuldu.... uzun üzücü yorucu bi hikaye...
ilk denememizde ; 2 yumurtam toplandı,ikisi de döllendi;
- Gün embriyolardan biri sperm kalitesizliği sebebi ile gelişimi durdurdu.
kalan tek embriyomuzu da transfer ettik⚡️ 38+3 Olduk çok şükür bekliyoruz oğlumuzun gelmesini.
Rabbim isteyen herkese nasip etsin ❣️👼🏻🤰🏼