Mnns1 Kız simdi ben 27+4 yani 28 haftalık oluyo demi bugün kontrolümüz vardı ve kızım gayet iyiymiş 😍1126gram 36 cm🤰 ama tabi dr çok ilgilenmedi orası ayrı mesle. Sizlerin nasıl bebisleri ?
Nuur2001 Mnns1 28. Haftadan selam olsun kızımla 🤰 Çok şükür gayet iyiyiz 1 kilo 230 gram kilomuzda ❤️
Fdle Mnns1 bende çarşamba günü yani tam 28+1 de gidicem canım en son 23 de 663 gramdı kızım bakalım inşallah unutmazsam doktordan sonra yazarım 😊
Ayserkan Mnns1 Bende 27+4 um en son 23 iken gitmiştim 660 gr. Bu cuma kontrolum var bende çok merak ediyorum acaba 1 kilonun üstüne çıktık mi diye 🙇🙈
CansuArifeEr Mnns1 bizde bugun 28+0 olduk 6 şubat doğum en son 23. Haftada detaylıya girdik 🥰 bu hafta odasıydı hazıelıgıydı onlarla ugrastım haftaya da kontrolumuz var ve ben cok sabırsız bi anneyim😄
Mnns1 Ayserkan maşallah kız çıkmışsınızdır inşallah onlar sağlıklı olsunda benim doğum 6 şubat seninki ne zaman
Fdle Ayserkan benimki de en son 23 de 663 gramdı canım şimdi 28+1im 1200 gr olmuş seninki de bu civarlarda olabilir
Ayserkan Fdle Inşallah yaa serklajliyim ben elimden geldiğince bebise kilo aldircak şeyler yiyorum erken gelirse de kilo problemi olmasın diye
Fdle Ayserkan vaktinde saatinde kucağına al inşallah bende ek olarak süt yoğurt ceviz ve muz yiyorum canım birde sabahları yumurta yiyorum onun dışında yediğim bişey yok rutin şeyler her zaman ki yediklerim
Mnns1 Ayserkan bu haftalarda doğan bebeklerin yüzde 90 üzerinde yaşıyorlarmış ama tabi ne akdar annesinin güvenli rahminde durursa o kadar iyi .
Ayserkan Fdle Çok saol cnm bende bunları çok tuketiyorum inşallah etkili olur cuma yi sabırsızlıkla bekliyorum hem rahim agzi ne durumda hem de bebis ne durumda merak ediyorum
Mnns1 Fdle çok guz3l duru ismi yalın ve böyle sakın bi isim bizde de kararsızlık var meryem lina falan olacak galiba 🤷♀️
Ayserkan Mnns1 Evet doğru yaşama ihtimalleri yüksek ama en azından 30 ları görsek daha iyi olur bizim için 😍
Fdle Mnns1 oluyor canım ama ben süt çok içiyorum o yüzden her sabah çıkıyorum tuvalete çok şükür normalde süt kabız yapar derler ama ben çok içtiğim için heralde tam tersi kabız yapmıyor beni